1
Notificările mele
Tom Clancy’s Ghost Recon: Breakpoint

Social

Alegerea noastră

Dată lansare

4 Octombrie 2019

Platformă

Gen

Dezvoltator

Distribuitor

Serie

Moduri de joc

,

Limbă

Contribuitori

alinionutmusat@gmail.comAlinAlinAlinLevel 98 - 19950

Eveniment

E3 2019

PEGI

PEGI 18

Intrați în cea mai mare comunitate de jocuri digitale din România!

Înregistrează-te

Descriere

Acțiunea lui Tom Clancy’s Ghost Recon: Breakpoint are loc în universul la care am fost duși de versiunea anterioară a ciclului – Wildlands. Totuși, aceasta nu este o continuare directă, deoarece titlul spune o poveste separată. În timp ce ne jucăm, ne aflăm pe insula fictivă Aurora din Pacific pentru a investiga problema misterioasă a pierderii bruște a contactului cu aceasta. La sosirea la fața locului, Nomad, personajul principal (sau eroina, pentru că creatorii ne permit să alegem sexul personajului controlat), un membru al unității fantomă, descoperă că acest fragment de pământ a fost capturat de o armată de mercenari compuși din foști comandanți sub comanda unui anumit Walker (în acest rol Jon Bernthal este cunoscut, printre altele, pentru rolul său principal din seria Punisher de Netflix). Aceasta este o problemă serioasă pentru că este acasă la Skell, o corporație care dezvoltă tehnologii avansate pentru militari. Sarcina protagonistului este de a controla situația și de a afla de ce mercenarii au preluat insula.

În Tom Clancy’s Ghost Recon: Breakpoint acțiunea a fost arătată din spatele spatelui eroului (TPP) și din perspectiva primei persoane (FPP) atunci când filmați cu un scop. Autorii ne oferă o lume deschisă în care ne putem deplasa pe jos sau folosind aproximativ treizeci de vehicule diferite. Ceea ce distinge acest titlu de părțile anterioare ale seriei este că, dacă ne hotărâm să jucăm singur, personajul principal nu mai este însoțit de comando-uri controlate de Inteligență Artificială.

O serie de misiuni așteaptă finalizarea aici pentru a împinge complotul înainte; cu toate acestea, pentru a face progrese, trebuie să privim cu atenție în jurul Aurorei și să obținem informații (în principal prin conversații cu personaje neutre, interogând dușmani și colectând materiale de inteligență). În plus, ne putem ocupa de diferite sarcini și activități secundare.

Deși lupta împotriva adversarilor joacă un rol important aici (chiar obținem noi instrumente de crimă, în frunte cu lansatoare de rachete, iar acestea sunt completate de numeroase gadgeturi, cum ar fi un arzător care vă permite să tăiați găuri în garduri), autorii au decis să aprofundeze gameplay, implementând în munca lor noi mecanici legate de jocurile de supraviețuire. De exemplu, a fost aplicat un sistem de răni și răni, care afectează potențialul de luptă al eroului nostru; când este împușcat în genunchi, el începe să șchiopeteze, orbit – să sufere de tulburări de vedere, în timp ce pieptul îi este deteriorat, va tuse cu sânge. Toate aceste inconveniente pot fi vindecate prin diferite mijloace.

În plus, nu există nimic care să împiedice folosirea armelor luate de adversarii învinși sau ascunderea trupurilor lor. O noutate importantă este și posibilitatea folosirii camuflajului natural; protagonistul s-ar putea îmbolnăvi să se îmbine cu mediul înconjurător și să pregătească o ambuscadă împotriva inamicilor. În plus, în timpul interludiilor de film selectate, putem alege problemele vorbite de soldatul nostru. Breakpoint oferă și posibilitatea de a alege specializarea eroului în modul caracteristic (îl dezvoltăm pe măsură ce progresăm).

Postați în fluxul jocului

Distribuie "Tom Clancy’s Ghost Recon: Breakpoint" unui prieten