1
Notificările mele
The King of Fighters XII

Social

Dată lansare

28 Iulie 2009

Platformă

, ,

Gen

Dezvoltator

Distribuitor

Serie

Moduri de joc

,

Limbă

Intrați în cea mai mare comunitate de jocuri digitale din România!

Înregistrează-te

Descriere

SNK-Playmore a anunțat în acest an un nou joc pentru franciza populară de luptă, The King of Fighters XII, care este în curs de dezvoltare, fiind programată pentru lansare în arcade japoneze, cândva în aprilie 2009. Dezvoltarea jocului a mutat, de asemenea, franciza originalul arcade Neo-Geo pe un tablou de arcade mai recent dezvoltat de Taito, Taito X2 – un hardware încorporat Microsoft Windows XP, cu specificații care depășesc pe cele ale fostelor plăci X și X ale lui Taito. Prin modelarea fiecărui personaj în randamentele 3D și folosirea acestora ca o referință pentru a desena arta jocului, acest lucru a permis SNK-Playmore să înlocuiască toate activele grafice anterioare ale personajelor cu sprite de mână de înaltă rezoluție. Jocul nu este cel-umbrit și-și menține propriul joc de brand 2D. Lansând în 1994 cu The King of Fighters ’94 pe formatul arcade al sistemului video neo-geo multiplu (MVS), seria a dat startul tendinței jocurilor de luptă în echipă. Seria a adus personaje populare din celelalte francize ale jocului de lupte precum Furia Fatală și Arta Luptelor și le-a amestecat cu personaje noi, originale. Brandul de jocuri de la Regele luptătorilor, jucat în echipe de câte trei, are întotdeauna doar meciuri unu-la-unu, asemănător cu multe jocuri de lupte arcade din anii ’90. Fiecare personaj are un sortiment de lovituri și pumni, împreună cu aruncări și mișcări speciale, în timp ce jucătorii încearcă să epuizeze sănătatea adversarului spre golire. Spre deosebire de a avea cele mai bune runde, odată ce un jucător este învins, acestea sunt scoase din luptă și victoria este decisă atunci când personajele unei echipe au fost complet învinsi. În timp ce intrarea originală nu permitea „etichetarea” și personajele blocate în echipe predeterminate, King of Fighters XII, asemănător unui număr de predecesori recenți, va permite schimbul de coechipieri în timp real și permite jucătorilor să adune echipe de trei (de la 1 decembrie 2008) 20 de caractere. SNK-Playmore a lansat recent un site web complet de promovare pentru lansarea japoneză a jocului, iar în timp ce liniile de poveste nu sunt detaliate, site-ul descrie trei mecanisme noi de joc, care sunt introduse în King of Fighters XII: Counter Critical pumn puternic ca un contra, jucătorul intră într-un contor critic. În acest moment, aparatul de fotografiat face zoom-in pe jucători, iar jucătorul ofensiv va avea o fereastră mică de timp pentru a lega alte atacuri. Un efect de lovitură verde închis va semnala când fereastra de timp a expirat și jucătorul poate termina contorul critic cu o tehnică specială. În momentul declanșării contorului critic, jucătorii pot executa și o tehnică „super victorie”, care va determina un efect de animație diferit față de mișcările obișnuite. „Killing Matches” Dacă două personaje se angajează simultan cu un atac puternic, personajele se vor ciocni cu un efect de scânteie roșie. De aici, jucătorii au câteva opțiuni – făcând nimic, personajul se va retrage automat de la adversar. Cu toate acestea, jucătorii pot, de asemenea, anula revenirea cu o intrare pentru a lansa un atac, a arunca un atac sau a folosi un proiectil. Atac de gardă Jucătorii pot, de asemenea, să folosească atacurile de tip „away away” dintr-o poziție defensivă, la fel ca la Răzbunarea lui Dragons a lui Evoga pentru Neo-Geo. Scânteia blocului albastru se va răsfui și personajul va executa un atac imediat, care va pune adversarul pe ecranul complet. Dacă intrarea are succes, atacul de pază trece prin fără ca adversarul să-l poată apăra. Acesta a fost confirmat de dezvoltator că The King of Fighters XII va lansa inițial în arcade japoneze în aprilie 2009, cu versiunile Xbox 360 și PlayStation 3 acasă să urmeze. Ignition Entertainment va aduce jocul în America de Nord și în Europa în 2009. Versiunile PlayStation 3 și Xbox 360 ale King of Fighters XII vor include noi moduri, personaje și online. Noile moduri includ modul de practică (similar cu versiunile anterioare ale consolei King of Fighters), Time Trial, VS Mode și Replay Mode, care funcționează similar cu iterațiile consolei.

Postați în fluxul jocului

Distribuie "The King of Fighters XII" unui prieten