1
Notificările mele
The King of Fighters ’98: The Slugfest

The King of Fighters ’98: The Slugfest

Editează
The King of Fighters ’98: The Slugfest

Social

Dată lansare

23 Iulie 1998

Platformă

, , , , , , , , ,

Gen

,

Dezvoltator

Distribuitor

Serie

PEGI

PEGI 16

Intrați în cea mai mare comunitate de jocuri digitale din România!

Înregistrează-te

Descriere

Regele Fighters ’98: Cel mai Slugfest (cunoscut in Japonia ca „The King of Fighters ’98: Dream Match Never Ends”) este un joc de lupta 3-pe-3 dezvoltat si publicat de SNK pentru Neo Geo. Este cea de-a cincea tranșă din seria Regele luptătorilor și nu conține poveste canonică (și este non-canon a francizei). Cea mai mare parte a personajelor care au apărut în primele patru tranșe (cu excepția Eiji Kisaragi, Kasumi Todoh, Geese Howard, Wolfgang Krauser și Mr. Big) Clark Still vs Ralf Jones. King of Fighters ’98 folosește patru butoane – pumn de lumină, pumn puternic, lovitură de lumină, lovitură puternică – și alte tehnici pot fi folosite prin combinarea celor patru butoane. Dispune, de asemenea, două sisteme de luptă cunoscute sub numele de „Advance mode” și „Extra mode”. Și un serviciu cunoscut sub numele de „Continuați serviciul”, care este un mini-joc de ruletă care se joacă atunci când jucătorul pierde o potrivire în modul arcade. O varietate de tehnici se utilizează în joc, cum ar fi o tehnică numită „atac BOP , „este o tehnică care se face prin apăsarea puternică a pumnului și a loviturii puternice simultan. Atacul BOP este un atac de knockdown care dozează unele grele. Jocul are, de asemenea, mai multe moduri de a utiliza supermetrul, evident o modalitate este să puteți efectua o mutare super-mortală atunci când contorul este umplut. Alte modalități sunt abilitatea de a intra în modul „Armor”, care se face prin apăsarea pumnului de lumină, loviturii ușoare și loviturii puternice împreună. Modul Armor mărește puterea de atac pentru o perioadă scurtă de timp; dacă jucătorul are un metru plin și este în modul blindat, atunci jucătorul poate efectua o versiune mai puternică a mișcării super-mortale. Sau dacă jucătorul poate efectua versiunea ultra-alimentată a mișcării super-mortale dacă jucătorul are toate cele trei manometre pline. Jucătorul poate folosi un contra-atac atunci când jucătorul blochează un atac și apasă o lovitură puternică și o lovitură puternică în același timp și folosește un stoc de energie de la supermetru (acea tehnică poate fi utilizată numai în modul Advance). În modul Extra, player-ul are capacitatea de a încărca contorul prin apăsarea de lovituri de lumină, lovituri ușoare și lovituri puternice. King of Fighters ’98 are două moduri de comandă – modul Advance și modul Extra. Advance ModeRunning: Deplasați-vă în timp ce alergi înainte. Evaziune de urgență: Deplasați-vă înainte sau înapoi în timpul rulării. Advance Gauge: Mărește gabaritul prin efectuarea de atacuri și stocul de manometre crește cu unul atunci când un personaj devine înfrânt. (Step in) spre adversari.Atac Evadare: Pasele din calea atacurilor si a contoarelor cu orice atac.Extra Gauge: Creste gabaritul prin luarea de daune sau prin a face un „Power Built” (Punch Light Punch, Light Kick, si Kick Strong ). Ecartamentul poate rezista doar la un stoc. Când jucătorul pierde într-unul din modurile single player, jucătorul trece prin serviciul „Continuați serviciul”, acest serviciu este dacă jucătorul are opțiunea de patru condiții.Decretați nivelul de dificultate.Statul calculatorului începe la 1/3. Ecartamentul de putere al jucătorului va începe la serviciul Max.No.

Postați în fluxul jocului

Distribuie "The King of Fighters ’98: The Slugfest" unui prieten