1
Notificările mele
The King of Fighters ’97

The King of Fighters ’97

Editează
The King of Fighters ’97

Social

Dată lansare

31 Decembrie 1997

Platformă

, , , , , ,

Gen

Dezvoltator

Distribuitor

Serie

Intrați în cea mai mare comunitate de jocuri digitale din România!

Înregistrează-te

Descriere

King of Fighters ’97 este un joc de lupte 2-D 3 pe 3 dezvoltat și publicat de SNK pentru Neo Geo. Este cea de-a patra tranșă din seria Regele luptătorilor, cu noi echipe, două stiluri distincte de joc și partea decisivă a „Orochi Saga”. În ciuda evenimentelor lui King of Fighters ’96, unde servitorul Orochi Goenitz a provocat distrugere înainte de a fi înfrânt, turneul King of Fighters a crescut doar în popularitate. Povestea implică echipa „New Faces”, trei colegi (Yashiro Nanakase, Shermie și Chris), care intră în turneu și mai târziu sunt dezvăluiți a fi ultimii trei slujitori ai lui Orochi, folosind turneul pentru a-și restitui Orochi. Împreună cu echipa New Faces, trei personaje de la Fatal Fury 3 și seria Fury Fatal Real Bout formează echipa specială: Ryuji Yamazaki, Blue Mary și Billy Kane. Kasumi Todoh din echipa Fighters Femei a fost înlocuită de Chizuru Kagura. Shingo Yabuki își face debutul în The King of Fighters ’97 fără o asociere de echipă. Echipa Boss și echipa Iori s-au desființat, iar Iori Yagami este un personaj jucat, fără o asociație de echipă. O versiune specială a lui Kyo Kusanagi (cu mișcări înainte de The King of Fighters ’96) se poate juca ca personaj secret, alături de versiunile secrete ale lui Iori, Leona și echipei New Faces. Acesta este, de asemenea, singurul joc King of Fighters, în care există numai muzică de luptă pentru anumite personaje (cum ar fi Kyo și echipa specială din 1997). Pentru ceilalți personaje, se poate auzi doar o atmosferă. În timp ce jocul este similar cu tranșele anterioare, un mecanic unic pentru King of Fighters ’97 (și continuarea acestuia) este abilitatea de a alege între două stiluri distincte de joc: Loosely bazat pe The King of Fighters ’96, modul avansat folosește un indicator de putere revigorat care se încarcă ori de câte ori jucătorul lovește adversarul sau efectuează o mișcare specială. Jucătorii pot să stocheze până la trei manometre consecutive, fiecare dintre ele putând fi aruncate fie pentru a-și îndeplini misiunea lor Super Special, fie pentru a intra într-un mod „MAX”, o stare specială în care se ameliorează infracțiunea și apărarea lor. Apăsând Light Punch și Light Kick și direcția joystick-ului se efectuează o mișcare înainte sau înapoi. Bazat pe tranșe înainte de The King of Fighters ’96, unde există un ecartament care poate fi umplut numai prin încărcarea manuală sau apărarea adversarului atacuri. Odată ce gabaritul este umplut, jucătorul intră automat în modul „MAX”. Jucătorii pot efectua mișcări Super Special numai atunci când sunt în modul „MAX” (care diminuează ecartamentul) sau când indicatorul de viață al acestora este de 25% sau mai puțin (așa cum indică faptul că acesta se aprinde roșu). Apăsând Light Punch și Light Kick se efectuează o scurtă apăsare. Kyo Kusanagi (are și o versiune EX) Benimaru Nikaido Goro Daimon

Postați în fluxul jocului

Distribuie "The King of Fighters ’97" unui prieten