1

Intrați în cea mai mare comunitate de jocuri digitale din România!

Înregistrează-te

Mars: War Logs vrea să fie un joc cum rar mai vezi în zilele noastre, unul solid cu mecanici foarte bune și poveste interesantă alături de o grafică destul de bună pentru a ține jucătorii în priză o perioadă de timp. Acesta reușește în mare măsură să îndeplinească aceste condiții, iar dezvoltatorul Spiders împreună cu distribuitorul Focus Home Interactive merită ceva laude pentru experiența de pe Xbox 360 și PC.

Jucător fiind vei intra în pielea lui Roy, un combatant în războiul Guild de pe Marte, ce a fost capturat și acum caută evadarea din închisoare și scăparea de pe radarul autorităților, dar tot ce reușește este să se implice în Technomancers, liderii politici ai lumii ce-i pot canaliza de asemenea unele abilități puternice. Lumea jocului este interesantă, existând indiciile unei istorii mari.

Mars: War Logs este construit în jurul unui mix plin de acțiune și mecanici RPG, cu jucătorul la cârma caracterului ce explorează mediul înconjurător, se luptă cu inamicii și multe quest-uri de rezolvat, uneoir având companie. Întreaga experiență a jocului  este percepută ca un third-person, iar jocul dispune și de un sistem al progresiei ce se concentrează atât pe abilități cât și pe upgrade-ul general al caracterului.

Exista o mulțime de lupte în joc, majoritatea dintre ele bazate pe mișcările mâinilor – luptele corp la corp împotriva oamenilor sau monștrilor, ambele situații în grupuri mari, unul câte unul. Acesta este unul dintre cele mai interesante aspecte ale jocului, un sistem similar cu cel al seriei The Witcher, totul într-un ritm, un element de importanță majoră pentru a rămâne în viață, alături de pararea loviturilor.

Cea mai impresionantă arma pare să fie Nail Gun, impresionantă atunci când vine vorba de damage, mortală și distractivă atunci când o utilizezi. Sistemul jocului este foarte solid, și uneori foarte dificil, uneori ai impresia că inamicii sunt pur și simplu codați. Monștrii marțieni tind să aibă o viață a naibi de lungă, în timp ce caracterul principal este parcă o legumă, foarte vulnerabil, în special pe la jumătatea jocului, unde evaziunea și poțiunile de regenerare a vieții sunt necesare pentru a progresa la un alt nivel.

Mars: War Logs încurajează jucătorii să folosească elementele speciale, precum capcanele cu bombe, în detrimentul clasicelor lupte la gramadă și am sesizat că uneori pot progresa doar atunci când am acces la noi jucării pe care să le testez pe marțieni. Cea mai mare problemă pe care o vei avea o reprezinta unele bătălii când numărul inamicilor e al naibi de mare și devine aproape imposibil să treci mai departe fără a executa atacuri repetitive și clasicul dăi și fugi. Acest lucru uneori de obosește și te distrage de la întreg sistemul de luptă, iar faptul că inamicii au un respawn la infinit în unele zone te scoate din sărite.

Dezvoltatorul Spiders a reușit să creeze o experiență solidă când vine vorba de grafică, dar nu prea reușește să acopere celelalte aspecte ale jocului. Uneori îți vei dori ca echipa să fi utilizat mai multe resurse pentru a îmbunătăți texturile, a face caracterele mai detaliate și să adauge mai multă viață în planeta Marte, atunci când o explorezi.

Dar la cei 20 € cât costă jocul, o poți considera o achiziție bună dacă ești un jucător ce vrei să te bucuri de joc AAA dar cu o calitate ceva mai scăzută.

Mars: War Logs vrea să fie un joc cum rar mai vezi în zilele noastre, unul solid cu mecanici foarte bune și poveste interesantă alături de o grafică destul de bună pentru a ține jucătorii în priză o perioadă de timp. Acesta reușește în mare măsură să îndeplinească aceste condiții, iar dezvoltatorul Spiders împreună cu […]

Grafică - 7
Gameplay - 6.5
Poveste - 6