1
Notificările mele
Resident Evil: Deadly Silence

Resident Evil: Deadly Silence

Editează
Resident Evil: Deadly Silence

Social

Dată lansare

7 Februarie 2006

Platformă

Gen

Dezvoltator

Distribuitor

Serie

Moduri de joc

,

Limbă

Filme

PEGI

PEGI 16

Intrați în cea mai mare comunitate de jocuri digitale din România!

Înregistrează-te

Descriere

Folosind ecranul tactil DS

Resident Evil: Deadly Silence aduce seria de horror clasic de supravietuire Nintendo DS. Deadly Silence este un port îmbunătățit al originalului PlayStation, cu două moduri diferite. Primul mod este Classic și este exact același cu originalul PlayStation, deși anumite teme muzicale au fost remixate sau eliminate în întregime.

Modul de renaștere conține mai mulți dușmani și muniție, precum și un conținut specific care utilizează funcțiile unice ale DS, cum ar fi luptele cu cuțitele de pe ecranul tactil, precum și puzzle-urile care utilizează ecranul tactil și microfonul pentru control. Acest lucru include dând gura la gură prin suflare în microfon pentru a ajuta la revigorarea lui Richard Aiken, a trebuit să transforme o supapă cu ecranul tactil pentru a opri fluxul de apă otrăvitoare, chiar să joace un joc de săgeți – din nou, cu utilizarea touch screen.

Dincolo de puzzle-urile adiționale, au fost puse în aplicare și multe momente de speriat și remixări de destinații de remixare pentru modul Rebirth. Deși complotul jocului este neatins de Resident Evil foarte original, și încă include toate aceleași caracteristici, cum ar fi performanțele vocale dubioase și munca de localizare subțire. VO-ul lui Richard Aiken a fost redesenat, de fapt, în modul Rebirth, pentru că el a oferit un indiciu pentru unul dintre puzzle-urile noi ale jocului; , și există o serie de chipsuri în joc cu privire la succesul personajului jucătorului în ceea ce privește anumite puzzle-uri, de asemenea. Chiar și pentru modul clasic, Deadly Silence este recunoscută pentru numeroasele actualizări de gameplay față de versiunea foarte originală. Cel mai notabil este includerea unui turn de 180 de grade prin apăsarea simultană în jos și butonul de alergare, introdus pentru prima oară în Resident Evil 3: Nemesis. Mai mult decât atât, există un buton dedicat pentru cuțitul personajului – ținând în jos L va avea caracterul jucătorului echipat pentru utilizare – și, prin urmare, nu mai trebuie să fie transportate în inventarul jucătorului. În cele din urmă, jucătorii își pot reîncărca prematur armele la mijlocul jocului prin apăsarea tastei Y (comenzi implicite) atunci când țintesc, spre deosebire de a face acest lucru în inventar sau de a aștepta până când arma este scoasă din muniție. pentru Albert Wesker și Enrico Marini au fost actualizate pentru a ține cont de designul caracterelor revizuite din remake-ul Resident Evil din 2002. Anumite animații pentru ambele personaje și chiar și pentru inamici – inclusiv Tiranul T-002 – au fost de asemenea atinse (și, în unele cazuri, au urcat și ele), cu cadre suplimentare pentru a le face să pară ceva mai natural când animați. Multe dintre pictogramele de elemente dintr-un inventar de caractere de jucător au fost redesenate, unele reflectând reconsulturile remake-ului, cum ar fi pistolul acum fiind asemănător cu Edge Samurai.

Anumite elemente ale versiunii Cut a directorului din joc au fost transferate, cum ar fi abilitatea ambilor personaji de a înscrie un hit critic împotriva unui zombie cu pistolul, distrugând complet capul și reanimarea zombie a membrului STARS Bravo Forest Speyer. beneficiul unui ecran dual, harta zonei este acum disponibilă permanent pentru vizualizare pe ecranul de sus, alături de un indicator vizual pentru sănătatea personajului jucătorului. Deci, dacă starea de sănătate a unui personaj va cădea într-o stare mai mică, cum ar fi Atenție, ecranul superior va începe să clipească portocaliu pentru a indica ca atare.

Postați în fluxul jocului

Distribuie "Resident Evil: Deadly Silence" unui prieten