1
Notificările mele
Puyo Puyo Tetris

Social

Dată lansare

6 Februarie 2014

Platformă

, , , , , , ,

Gen

Dezvoltator

Distribuitor

Serie

Moduri de joc

,

Limbă

Intrați în cea mai mare comunitate de jocuri digitale din România!

Înregistrează-te

Descriere

Puyo Puyo Tetris este un joc de puzzle competitiv dezvoltat de echipa Sonic a lui Sega. După cum sugerează și numele său, acesta este un crossover între franciza legendară Tetris a lui Alexey Pajitnov și seria Puya Puyo a lui Sega. Jucătorilor li se va permite să aleagă între sistemele de joc Puyo Puyo (bazate pe Tsu) și Tetrisul „clasic” (bazat pe sistemul Super Rotation care a debutat în Tetris Worlds). Este posibil ca un jucător Puyo Puyo să lupte un jucător Tetris, iar mai multe moduri de joc văd jucători care alternează ambele stiluri. Jocul a fost lansat inițial pe o multitudine de platforme pe 6 februarie 2014, cu PlayStation 4, porturile Xbox One și Vita care vin în decembrie. Cu toate acestea, jocul a rămas exclusiv în Japonia din cauza problemelor legate de licențierea în care un alt editor deținea drepturile exclusive de a publica titluri Tetris în teritoriile de limbă engleză. Cu toate acestea, Sega a fost în cele din urmă în măsură să achiziționeze drepturile și, la 12 ianuarie 2017, a anunțat că versiunea PS4 și o nouă versiune pentru Nintendo Switch va fi lansată la nivel internațional în acel an.

> În Puyo Puyo, jucătorii controlează mai multe perechi de Puyo colorate. Conectarea a patru Puyo de aceeasi culoare ii va face sa explodeze, dupa care gravitatea va determina orice Puyo de aterizare la pamant. Dacă acest lucru cauzează un alt set complet de Puyo pentru a forma, ei vor mai pop, de data aceasta merită mult mai multe puncte decât primul set. După cum se întâmplă, „Nuisance Puyo” este trimis în partea de sus a tavă adversarului, care se încadrează cât mai repede în timp ce adversarul își pierde setul controlat în mod curent de Puyo. Nu se poate potrivi cu Puyo, dar dispar atunci când un Puyo adiacent la ei apare. Un jucător pierde atunci când un Puyo aterizează în fața unui X plasat în partea de sus a terenului. În Tetris, jucătorii controlează tetriminos de formă diferită. Jucătorul înscrie prin formarea unor linii orizontale complete, care vor dispărea cu promptitudine. Dacă jucătorul șterge mai mult de o singură linie, se vor forma linii de gunoi (linii care sunt complete, cu excepția unui bloc lipsă aleatoriu) în câmpul adversarului. Prin efectuarea tehnicii avansate „T-Spin”, jucătorii pot trimite adversarului mai multe linii de gunoi. Un jucător este eliminat atunci când un tetrimino care se apropie se suprapune cu un bloc în mod curent plasat. Atunci când un jucător Tetris luptă cu un jucător Puyo Puyo, jucătorul Tetris primește un ecartament vertical lângă câmpul de joc. Acest ecartament ține evidența numărului de linii consecutive pe care le-a completat jucătorul Tetris. Odată ce lanțul plin de jucători al lui Tetris se termină, conținutul gabaritului este transformat în gunoi Puyo Puyo printr-o formulă necunoscută în prezent. Din punct de vedere vizual, un jucător Puyo Puyo va primi blocuri individuale clare în câmpul lor de la un jucător Tetris atacat, în timp ce un jucător Tetris va primi linii de gunoi cu tematică Nuisance Puyo de la un jucător Puyo Puyo atacat.

Modul competitiv standard. Fiecare jucator alege daca doreste sa joace Puyo Puyo sau Tetris, si sa lupte pana cand unul singur ramane. Jucatorii se lupta pe un camp Tetris de dimensiuni mari cu Puyo si tetriminos la dispozitia lor . Tetriminos poate ateriza doar pe lângă alte tetriminos; orice Puyo pe care trece un tetrimino va fi distrus și repede repetat odată ce tetrimino este plasat. Ocazional apar piese care alternate în mod constant între un tetrimino și patru Puyo. Cele patru coloane din mijloc sunt marcate cu X în partea de sus.

Acest mod folosește „dropsets” specifice caracterului, asemănător celor din Puyo Puyo, Fever și Transformation.

p>

Fiecare jucător are două panouri: unul pentru Puyo Puyo și altul pentru Tetris. Jucătorii se luptă așa cum fac în modul Versus, dar placa activă comută la fiecare 25 de secunde. Dacă jucătorul controlează o piesă atunci când plăcile se schimbă, jucătorul pierde controlul, dar piesa continuă să scadă; acest lucru înseamnă că este posibil ca jucătorii să atace de la bordul inactiv. Obiectul jocului este să înscrieți cât mai multe puncte posibil până la expirarea timpului; jucătorii nu pierd atunci când câmpul lor este înfundat. Ocazional apar elemente care pot avea efecte negative asupra jucătorilor adversari. Puyo Puyo folosește dropsets caracter specific în acest m

Postați în fluxul jocului

Distribuie "Puyo Puyo Tetris" unui prieten