1
Notificările mele

Tom Clancy’s The Division este unul dintre cele mai așteptate jocuri ale anului 2016. Anunțat inițial la E3 2013, jocul continuă să însemne foarte mult pentru gamerii de pretutindeni și de pe diferitele platforme de gaming. Fiind în special așteptat de jucătorii de pe PC, care nu au avut încă experiența unui joc e îmbină atât de bine aspectele caracteristice genului MMORPG cu cele ale genului Third-Person-Shooter.

 

The Division este creația studioului Ubisoft Massive, amplasat în Malmo, Suedia, și este unul dintre cele mai bine păzite proiecte ale companiei Ubisoft. În afară de câteva trailere prezentate la evenimentele oficiale, până de curând nu existau clipuri de gameplay din joc și nici măcar unul din ediția de PC, care nu a fost arătată niciodată până acum.

 

În perioada 28-31 ianuarie, în această săptămână, testul Closed BETA pentru Tom Clancy’s The Division a fost în sfârșit deschis. Este prima șansă pe care gamerii din toată lumea și de pe diferitele platforme au avut-o să joace The Division. Testul a fost în mare limitat celor care au pre-comandat jocul, datorită numărului uriaș de înscrieri din BETA Keys, vândute sau date gratuit de anumite situri, inclusiv noi. Au existat și fani care au fost admiși din Waiting List însă prea puțini față de așteptările inițiale.

 

Am jucat destul de mult The Division în acest weekend BETA și am cam înțeles ce este și ce nu este acest joc. Personal am fost un fan încă de la anunțul inițial, nu pentru grafica care a fost cu adevărat impresionantă ci pentru poveste, gameplay și amplasamentul jocului, New York. În urma testului dorința mea și interesul pentru joc s-a mai diminuat, însă jocul continuă să aibă câteva puncte tari.

 

Mărimea testului BETA

 

Trebuie înțeles că testul BETA a fost foarte limitat. Harta, misiunile, abilitățile și mai multe lucruri destul de importante pentru joc nu au fost prezente. Se pare că Ubisoft nu a vrut să riște să prezinte prea mult din joc, însă tot mi se pare foarte limitat. Crafting-ul, Perk-urile, Talentele, 2 din cele 3 aripi din Base of Operations,  au fost marcate ca not available in BETA. Ubisoft a vrut cel mai probabil  să testeze infrastructura serverelor și problemele de gameplay care pot apărea, însă prin prezentarea atât de limitată a unui joc care se va lansa în curând după amânări și amânări este destul de înfricoșătoare. Totuși până la urmă este un Closed BETA și este alegerea lor ce conținut vor să prezinte și ce vor să testeze.

 

Ubisoft a prezentat de asemenea anumiți pași introductivi pentru gameri care sunt noi sau pentru cei care nu s-au informat complet.

 

Povestea

 

Povestea în BETA nu începe de la început, ci suntem deja nivelul 4 ajungând în Manhattan, la bordul unei elicopter cu Faye Lau. Aflăm că suntem un agent al formațiunii The Division, valul al doilea de activați. Agenții ce au fost activați prima oară au fost uciși sau sunt dați dispăruți în misiune. Odată aterizați va trebui să ne luăm rolul unui agent The Division, în slujba cetățenilor și al națiunii, antrenați pentru astfel de situații. Misiunea principală va fi deblocarea bazei de operațiuni și activarea diferitelor aripi, însă putem să ne pierdem timpul vorbind cu NPC-urile, acceptând misiuni secundare sau diferite situații ce vor apărea pe hartă. Restaurarea unui punct operativ este cel mai important lucru, fiind un prim pas în lupta cu virusul, consecință a unui atac terorist în ziua de Black Friday, care a fost transferat prin bancnote.

 

Cel mai probabil nivelul introductiv 1-4, conținea tutorialul jocului și câteva elemente destul de interesante din joc, care nu conțineau foarte mult gameplay, Ubisoft alegând să testeze mai mult gameplay-ul în această sesiune.

Povestea secundară a jocului este spusă și de diferitele documente și înregistrări pe care le găsim în joc și reiese din discuțiile personajelor, care împreună ne oferă o viziune mai bună asupra situației și evenimentelor din joc. Un lucru ce mi s-a părut inedit sunt fișierele ECHO, ce odată activate povestesc evenimentele din acea locație la un moment dat. Activitatea ECHO a fost folositoare și pentru una din misiunile secundare, care ne-au adus mai aproape de persoana căutată.

 

Grafică

 

Of, grafica. Pentru mulți The Division a impresionat prin grafică, fiind discuții și discuții despre downgrade-uri, dumbgrade-uri, The Downvision. Ubisoft nu are un record foarte bun cu grafica, iar cel mai cunoscut caz este Watch Dogs, un joc care a arătat așa de bine când a fost prezentat la E3, iar rezultatul a fost complet diferit. A fost nevoie de introducerea modurilor de către comunitate pentru a rezolva, parțial această problemă, însă performanța a rămas destul de mediocră

 

Tom Clancy’s The Division a fost prezentat inițial la E3 2013, când am putut vedea pentru prima oară grafica splendidă din joc și gameplay-ul ce părea a combina conceptul de MMORPG cu cel de Third Person Shooter. În același an am văzut și puternicul motor grafic Snowdrop Engine, care promitea o experiență inedită pentru joc atât în punct de vedere a calității texturilor, umbrelor, luminilor cât și varietățile în ciclu noapte-zi, efectele de vânt, gradul de distrugere a mediului, detaliile prezente și tot ce mai doriți.

 

Adevărul este clar și nu cred că este nevoie să vă spun eu aceasta. The Division chiar și pe PC arată diferit față de trailerul de la E3 2014. De-a lungul anilor am văzut prin trailerele de gameplay diferențele de grafică în joc însă mereu s-a spus că este versiunea de console și WORK IN PROGRESS. Acum am testat și am văzut cu toți versiunea de PC a jocului. Nu este pe cât de dezastroasă se spunea, jucătorii de pe PC chiar având câteva opțiuni avansate ce înfrumusețează jocul, însă cu siguranță nu este același ca la E3 2013.

 

În afară de diferențele grafice, putem observa lipsa detaliilor, mediul de joc fiind mult mai părăsit, și nu în sensul bun, față de ce am văzut în trailerele precedente. Elementele de pe străzi, dezastrul lăsat în urma luptelor de stradă nu este vizibil și cam elimină senzația pe care o doream. Se mai găsesc diferite semne de distrugere, însă nu cum mă așteptam, iar cel mai mult toate vor fi pe margine, lăsând mijlocul străzilor destul de curând. Nu pot să spun cu certitudine, pentru că nici o zonă din trailere nu este prezentă în versiunea jocului din BETA.

 

Jocul se ține bine în 1080p, însă ar fi ideal dacă Ubisoft ar lansa texturi 4K pentru cei care au o putere destul de mare, similar pachetului de texturi din Tom Clancy’s Rainbow Six Siege.

Pe PlayStation 4 și Xbox One jocul rulează nativ în 1080p.

Performanța

Un alt lucru de care suntem învățați să avem grijă când vine vorba de Ubisoft este performanța jocurilor. Încă o dată scoatem Watch Dogs și Assassin’s Creed: Unity ca repere, care au avut lansări dezastroase în termen de performanță, iar cel din urmă a avut probleme masive pe toate cele trei platforme.

 

Tom Clancy’s The Division reușește să ofere o performanță destul de bună pe PC dacă nu încercăm să dăm totul la maxim/ultra adică jocul arată bine și funcționează decent în anumiți parametrii. Acesta nu este complet optimizat, iar pe sistemul meu AMD am avut probleme în atingerea numărului de 60FPS în acțiune chiar și pe setările mai joase. Jocul funcționează și se simte decent și la ultra 30 FPS, însă pur și simplu nu vrea să stea în 60 FPS. Există și momente în care la High am avut 72 static,  însă în acțiune au coborât imediat la 42-46 atingând chiar și 28 FPS. Jocul este optimizat pentru plăcile Nvidia însă aș dori ca până la lansare să fie mult mai bine optimizat. Oricum nu este ca cele precedente menționate jocuri.

 

Probleme sunt și pe partea Nvidia unde jocul stă în 50 FPS cu setările la ultra pe Nvidia GeForce GTX TITAN X sau GTX 980TI. La cât de puternice sunt plăcile m-aș fi așteptat la 100-120 FPS.

 

Grafica cu siguranță nu este ce-a mai bună pe care am observat-o în jocuri, însă placa mea era destul de stresată, ajungând de mai mult de câteva ori la 80 de grade, iar Grand Theft Auto V joccare arată mai bine îmi stă în maxim 74 de grade, având și o rată de cadre mai bune chiar în secvențe de luptă și explozive.

 

Așa cum Digital Foundry a analizat, ediția de console stă bine, ambele rămânând în jurul a celor 30 de FPS-uri având nativ o rezoluție de 1080p.

 

Pe PC-ul meu: AMD R9 290X, AMD FX8320, 16 GB DDR3 CL9 1866MHz

Statistici Inainte de joc
CPU – 2-4%
RAM Memorie – 2,4
GPU Temperature – 42 C
GPU MEMORY USAGE – 199MB

 

Statistici in JOC LOW
CPU 64-72%
RAM – 5.6 GB
GPU Temperature – 61 C
GPU USAGE – 2722 MB VRAM
FPS – 60

 

Statistici in joc MEDIUM
CPU 64-72%
RAM 5.6 GB
GPU Temperature – 66 C
GPU USAGE – 3117MB VRAM
FPS 57 -62

 

Statistici in joc HIGH
CPU 66-72%
RAM 5.7 GB
GPU Temperature – 71 C
GPU USAGE – 3555MB VRAM
FPS 37 -56

 

Statistici in joc ULTRA
CPU 68-88%
RAM 6.3 GB
GPU Temperature – 73 C
GPU USAGE – 3655MB VRAM
FPS 28 -51

 

În departamentul de performanță mai este de lucru, iar dacă se va încerca rularea jocului la ultra, chiar cu cele mai bune plăci vor exista probleme serioase în a sta în 60 FPS sau mai bine zis în a atinge 60 FPS în acțiune. Opțiunile SLI sau Crossfire, ce se vor activa din programele exterioare ale jocului, regulează jocul în termeni de cadre însă nu oferă un bonus semnificativ. Așa că putem concluziona că jocul poate rula decent spre bine pe setările high, care oferă un rezultat grafic bun, chiar bun,  însă în ULTRA se vor înregistra probleme de performanță, iar în afara anumitor filtre, lumini, grafica nu se schimbă foarte mult.

 

Meniul

Meniul împreună cu toate opțiunile de personalizare sunt prezente mai jos. Acesta oferă un grad destul de mare de personalizare.

Interfața

 

Ubisoft Massive a specificat că interfața de pe PC a fost modificată pentru a suporta mouse+tastatura și pentru a oferi o experiență mai personalizată, Chiar dacă așa au declarat aceștia, și interfața este diferită față de cea de pe console, aceasta totuși rămâne similară. Avantajul celor care folosesc tastatura este că pot selecta (bind) un buton pentru meniuri, pentru diferite arme și echipamente fără a face cycle între ele.

Jocul funcționează bine pe combinația mouse+tastatură însă nu pare a fi nativă, ci mai mult transformată.

 

Armele, abilitățile și diferitele echipamente

Tom Clancy’s The Division este un RPG, iar un RPG trebuie să ofere statistici și diferite elemente ce pot fi personalizate pentru a simți că îți construiești propriul caracter și nu ești doar o copie a celorlați. În acest capitol The Division se descurcă destul de bine.

 

Armele sunt divizate în primul rând pe tipuri – SMG, Shotgun, Carabine, Pistols, Assault-Rifle și apoi pe culori de la alb la galben(auriu, high end). Este foarte similar ca în Borderlands sau Destiny. Armele pot fi personalizate și modate, anumite arme pot permite mai multe sau ai puține sloturi de modificare. De asemenea acestea pot oferi bonusuri pasive cât și active, dacă anumite condiții se întâlnesc. Vi se va cere un nivel specific de Firearms, Stamina și Electronics, pentru a primi acele bonusuri.

 

În materie de selecție se pot echipa diferite arme pe sloturile 1 și 2, slotul 3 fiind rezervat pentru pistol, singurul cu muniție infinită. Cu un slot vă puteți juca, insera orice armă doriți însă ar fi bine ca în orice moment, să aveți echipată o armă ce este destul de bună pentru a ucide țintele de la distanță, un sniper, un LMG sau un assault-rifle.

Echipamentele sunt esențiale și vor oferi bonusuri statistice. Cele ne-necesare vor putea fi de-construite și reconstruite în noi elemente sau echipamente, însă în BETA funcționalitatea de crafting nu a fost pornită.

 

Într-un anumit moment se pot folosi doar 2 abilități. Jocul permite echiparea a două abilități în slotul stânga (standard buton Q) și cel din dreapta (butonul E). Partea frumoasă a jocului este că deși se pot echipa doar două abilități odată se poate alterna între toate abilitățile deblocate, chiar în timpul luptei, prin accesarea rapidă a meniului de abilități. Deși se poate echipa skill-uri din diferite șiruri, medica, security, technical, este recomandat să vă concentrați pe maxim două. În BETA au fost disponibile doar e abilități așa că am putut să le echipez și testa pe toate. Pot spune că fac ceea ce trebuie și acestea diferă de la stil la stil.

 

Audio

 

Din ce am jucat în BETA, partea audio funcționează destul de bine, vocile personajelor din poveste sunt prezente, toate npc-urile vorbesc, câini latră, șobolanii chițăie și ciorile croncăne. Totul pare a fi în regulă. Mă bucur că toate NPC-urile spun ceva și chiar dacă sunt discuții generice, acestea par vi. Trebuie să știți că personajul principal, adică caracterul vostru nu vorbește, cel puțin în BETA, însă sunt destul de sigur că nu va vorbi pe tot parcursul jocului.

 

Jocul folosește un sistem pozițional pentru voice chat, veți putea vorbi cu membrii grupului sau cu membrii umani doar din jurul vostru, chiar dacă faceți parte din același grup, dacă stați la o anumită distanță mai mare decât cea necesară, nu veți putea auzi pe nimeni. Voice chat-ul are o importanță destul de mare în DarkZone cât și în luptele strânse din PVE, însemnând adesea diferența dintre viață și moarte.

 

Am avut o problemă tehnică pe parcursul jocului, aceea că nu puteam selecta un alt dispozitiv pentru a fi microfon, luându-mi un line secundar. Am observat că sunt singurul din grup care avea acea problemă, deci este posibil ceva local care se va remedia în timp.

 

 

AI-ul

Dacă am urmărit trailerele din ultimul timp am fi observat că inamicii sunt foarte greu de uciși și nu foarte inteligenți. Dificultatea inamicilor este dată de faptul că jocul nu este un shooter, ci un RPG, iar similar cu Borderlands, va necesita impactul mai multor sute de gloanțe pentru a ucide un inamic, în special boși. Astfel există cazuri în care AI-ul poate fi, bullet sponge, adică un încasator, care nu face cine știe ce și doar ne irită prin faptul că nu moare. Acest lucru este destul de adevărat și sunt anumiți AI care luptă bine, în special pe Hard Mode sau în Dark Zone, folosind cover și flancând. Există și inamici care doar aleargă ciudat și mor după câteva zeci de gloanțe. Însă… există inamici care se folosesc de faptul că au puncte de viață uriașe și te atacă în fugă folosind armele, flancând imediat și aruncând gloanțe înspre corpul tău, care instigat de un atac iminent încearcă să golească încărcătoare și încărcătoare în țintă. Din nefericire chiar dacă îi vei lăsa foarte puțin la viață, poți fi surprins și ucis.

 

De asemenea, AI-ul poate să reacționeze la atacurile tale sau nu. Există uni inamici care se dezechilibrează în timp ce îi lovești, scăpându-le grenadele din mână sau împiedicându-se și.. mai sunt inamici care îi doare în cot că tu tragi în ei, luând damage fără număr, și fugind în tine să te omoare.

 

Aș fi vrut ca toți inamici să răspundă la diferitele focuri de armă și să se comporte puțin mai realist, chiar dacă înțeleg că trebuie o varietate în comportamentul lor.

 

Conținut și gameplay

Odată, pentru mulți, gameplay-ul era cel mai important lucru, însă treptat, treptat observ că s-a schimbat către grafică. Da grafica este importantă, însă majoritatea timpului îl veți petrece în gameplay și dacă acesta nu este bun cu siguranță grafica nu îl va salva. Ca un exemplu este The Order, care precum știm mai mult era pus accentul pe grafică decât pe gameplay, care era foarte scurt și repetitiv.

 

Cea mai importantă teamă pe care o am despre joc este gameplay-ul și conținutul. După ce două ore inițiale de joc au trecut, m-am întrebat din ce în ce mai mult ce conținut va fi în versiunea finală și cât de diferit va fi acesta. Deja am observat o misiune principală și o misiune secundară, iar timpul de tranziție între ele poate fi de câteva minute sau de câteva zeci de minute, dacă vă lăsați furați de evenimentele (encounter) de pe hartă. Desigur acestea sunt ok, adică oferă diferite resurse ce sunt utile în extinderea bazei și avansarea caracterului, dar cu siguranță acestea sunt evenimente repetitive ce au fost introduse pentru a muta accentul către misiunile secundare. De aceea veți avea nevoie de mai multe resurse, ce pot fi obținute prin repetarea misiunilor sau diferitelor evenimente locale.

Am văzut misiuni de salvat ostatici, de omorât anumiți inamici, boși, deschis cufere, activarea antenelor, asistarea soldaților, însă cât de multă varietate va mai include jocul final, aceasta este întrebarea mea. Gameplay-ul, mecanicile de shooting sunt în regulă și stabile, fiind un joc cover-to-cover. Abilitățile, armele și tot echipamentul construit sau obținut, și competiția pentru acesta este destul de importantă, însă nu pot să nu simt că jocul nu va oferi foarte multe ore de poveste până când ne vom îndrepta cu toții în Dark Zone.

Timpul între misiuni va fi ocupat cu evenimentele, repetarea misiunilor și goana către resurse, însă când acestea vor fi gata ce va urma? Vor exista raiduri finale, evenimente PVE sau tot conținutul final va fi PVP, Dark Zone? Este greu de spus cât de mult mă va ține jocul atent după finalizarea poveștii, care conform zvonurilor nu ar dura mai mult de 10 ore.

 

Dark Zone

Dark Zone este locul în care se desfășoară luptele end-game. Este o zonă contaminată ce mixează PVE cu PVP. Diferiți agenți se vor lupta pentru cel mai bun loot cu AI-ul sau cu alți agenți. În Dark Zone se poate acționa SOLO sau la fel ca în jocul PVE în echipă de câte patru, împreună cu alți 3 agenți. În Dark Zone se poate cără maxim 6 elemente contaminate, iar odată ce sunteți mulțumit cu ce aveți înăuntrul, va trebui să extrageți elementele cu ajutorul elicopterului de extragere. În acest punct de extragere se poate întâmpla orice, find un punct foarte important și foarte frustrant.

 

Dark Zone, la fel ca lumea este instanțată, adică există zeci de zone paralele în care evenimentele se desfășoară. Există anumite secțiuni interconectate, DZ1, DZ2, DZ3, care sunt create pentru anumite rank-uri și levele. Rankul din Dark Zone este diferit de cel din lumea jocului, așa că pentru a vă cumpăra elemente din Dark Zone va trebui să folosiți DarkZone Dollars, care se obține prin uciderea NPC-urilor sau agenților Rogue. Chiar dacă este instanțată, există zeci dacă nu sute de oameni într-o instanță, iar zonele find interconectate, este foarte posibil să vă întâlniți față în față cu oameni ce au level mult mai mare.

 

Dark Zone este guvernat de un sistem denumit Rogue (Rogue Agent). Orice agent care atacă un alt agent este marcat ca Rogue, iar cel care îl ucide primește încărcătura acestuia și DarkZone Dollars. Cu cât ucide agentul Rogue mai mulți nevinovați, cu atât de mult îi va crește notorietatea ca agent rogue, până când este marcat ca Bounty, moment în care toată harta îl vede ca inamic, iar cel care îl ucide va primi bonusuri enorme. Fiecărui prag de notorietate îi este atașat un cronometru. Dacă ucide un agent nevinovat va sta în Rogue timp de 18 secunde, cu cât atacă mai mult cu atât îi va crește notorietatea și cronometrul până când îi va fi amânat statutul de Rogue.

 

De ce ai deveni Rogue? Păi simplu, pentru a fura încărcătura, pachețelul de provizii contaminate ale altor jucători. Astfel vei primi tot conținutul fără a mai sta zeci de minute sau chiar și ore pentru a farma AI-ul care în BETA și-au dat respawn foarte greoi și în cele mai idioate momente.

În Dark Zone ai și un safe house unde poți să îți reîmprospăta muniția și cumpăra arme cu fondurile DZ Dollars. Jucători reali vor fi de asemenea prezenți, așadar dacă nu formați grupuri înainte de a intra, sau în interiorul Dark Zone, atunci veți putea face într-un loc mai lipsit de acțiune.

 

Înainte să îmi expun cele 2 probleme majore pe care le-am întâmpinat în Dark Zone, vreau să spun că viața de solo player în Dark Zone este aproape imposibilă. În primul rând inamicii vor fi dificil de uciși și… chiar dacă reușiți să ajungeți în Extraction Zone cu loot, nimeni nu vă va proteja de agenți care vă vor dori încărcătura. Probabil, veți putea la lansare să tranzitați din regiunile de nivel mare către cele de nivel mic și veți avea șansa să dați extract acolo având în vedere că ceilalți vor avea nivel mai mic, cel puțin în teorie.

 

 

Problema 1 – Statutul de Rogue

 

O problemă pe care o am cu statutul de Rogue este intrarea sau declanșarea în Rogue. Vedeți voi, statutul de Rogue nu se declanșează odată ce trageți într-un jucător ci după mult prea timp. Înțeleg că Ubisoft a implementat sistemul pentru a ne feri de loviturile accidentale atunci când sunt mulți inamici în jur însă este mult prea mult. Practic veți putea lua 50% din viața unui jucător înainte să deveniți Rogue, iar acest lucru a antrenat un comportament destul de iritant și nociv. Există jucători care trag o dată sau de două ori într-un agent, iar atunci când agentul atacat retaliază și îi ia mai mult din viață devine el Rogue, adică cel care se apărea devine Rogue. În acel moment, devine ținta tuturor din jur, iar cel care a instigat va primi în afară de pachetul pe care îl cărați și puncte pentru eliminarea unui agent Rogue, iar Rankul DarkZone va scădea împreună cu pierderea sutelor de dolari ce sunt atât de dificil de câștigați.

 

Dacă eliminați agentul care v-a atacat tot ați devenit Rogue și va fi doar o chestiune de timp până când veți fi ucis de alți agenți, așa că tot pierdeți ce ați acumulat. Acest comportament este foarte dăunător, iar Ubisoft ar trebui să mai lucreze la activarea statusului.

 

Problema 2 – Apariția NPC-urilor în mijlocul bătăliilor

Jocul nu ia în considerare evenimentele ce se petrec atunci când AI-ul își dă spawn. Așadar, nu de puține ori am fost surprins și atacat de inamici ostili în clădiri. În timpul luptei dificile cu agenții Rogue am avut norocul ca exact atunci AI-ul să se spawneze și să ne atace din toate părțile. Rezultatul a fost dezastros pentru noi, care deja cu foarte puțină viață am fost surprinși de AI, care sunt foarte puternici în Dark Zone. Desigur li se poate întâmpla și celorlați însă acest lucru nu ar trebui să se întâmple.

 

 

Problemă Secundară – Tranzitarea între diferitele regiuni din Dark Zone

Tranzitarea dintre diferitele regiuni din Dark Zone, DZ3, DZ2, DZ1 se face fără lipsa unui ecran de încărcare și direct din open world, ceea ce este grozav însă mă gândesc ce s-ar întâmpla dacă jucătorii de rank mare și level mare s-ar hotărî să asalteze pe cei din DZ1, așa de distracție. Chiar dacă cei de level mare ar trebui să stea în partea lor, adică unde este gear-ul de nivelul lor și de rankul lor, unde bătăliile dificile se duc, ce i-ar opri să se enerveze sau să troleze și să se ducă peste DZ1 acolo unde jucătorii de nivel mic ar fi. În BETA am fost protejați datorită existența rankului maxim de 12 și nivelului 8, însă cred că este un pericol destul de real, întâmplarea acestui lucru și sper ca Ubisoft să fi luat în considerare și astfel de comportamente.

 

Buguri

Precum am menționat fiind un BETA jocul a avut câteva bug-uri. Am introdus un clip care prezintă câteva dintre acestea:

  • Imposibilitatea de a avansa, blocat de pereți invizibili
  • Flicker Grafic
  • Membru al grupului invizibil
  • Agent cu viteză amețitoare în timp ce era la pământ
  • Scut invincibil și imposibil de dezactivat

Alte buguri:

  • Afișarea pachetului contaminat chiar dacă nu exista nimic în inventar
  • Invincibilitate
  • Inamici invizibili

 

Concluzie

 

Cum am precizat în introducere, trebuie să înțelegem ce este Tom Clancy’s The Division și astfel ne vom da seama dacă este pentru noi sau nu. Jocul îmbină multe concepte care sunt bine venite însă dacă ne uităm la finalitatea acestuia, putem observa că este un joc în care competiția acerbă se va duce pentru GEAR. Dacă vă place să aveți cel mai frumos, cel mai puternic gear, să îi dominați pe inamici, să fiți un pic de troll, atunci The Division este ideal.

 

The Division are o poveste, nu știu cât de bună și cât de lungă, însă dacă veniți doar pentru poveste nu pot să spun decât că timpul pe care îl veți investi în joc va fi mult mai mic față de cei care iubesc strângerea unui gear cât mai puternic.

Decorul este frumos, realizând un Manhattan foarte similar, dezvoltatorii dorind chiar realizarea unei copii fidele a orașului. Însă, dacă grafica este ce v-a atras cel mai mult la joc, atunci o să vă bucurați de ea, însă nu o să fie așa de frumoasă, impresionantă și stelară, așa cum ați văzut la E3 2013. De asemenea setările grafice date la ultra vor avea un impact destul de semnificativ asupra performanței în joc.

Cei care vin pentru gameplay, uciderea inamicilor în sistemul third-person, un shooter mmorpg, vor avea distincte opinii, unii vor fi adera și se vor bucura de gameplay iar alți îl vor găsi stagnant și sec după câteva zeci de ore.

 

Personal pachetul pe care jocul Tom Clancy’s The Division îl oferă este destul de solid, oferind ore de poveste în PVE un gameplay stabil ce poate fi plăcut sau nu, o grafică frumoasă și un PVP controversat cel puțin spus. Rămâne să descopăr la lansare cât de bună va fi povestea, ce conținut end-game pentru timp îndelungat au pregătit cei de la Ubisoft și cât de versatile vor fi toate abilitățile, talentele și perk-urile împreună cu crafting-ul.

 

Gamerii care sunt în dubii, le recomand ca întotdeauna să aștepte review-urile finale și să descopere prin clipuri sau alte materiale, întregul conținut pe care The Division îl oferă. Iar după aceea să se decidă dacă jocul merită banii.

Vezi pagina principală a jocului Tom Clancy’s The Division

Tom Clancy’s The Division
The Division apare în New York la trei săptămâni după ce un virus letal a fost lansat de Black Friday, și a măturat la propriu orașul. Unul câte unul serviciile de bază au căzut și haosul s-a instalat în societatea modernă și complexa pe care o știm. Președintele invocă Directiva 51 și The Division, unitați […]

Dată lansare

8 Martie 2016

Platformă

, ,

Gen

Dezvoltator

Ai ceva de spus? Dă-ți cu părerea

  1. Alin

    Alin

    Level 93 - 17945

    Alin Ionut - 28 Iunie 2016
    L-am jucat de ceva vreme si am fost multumit de gameplay per total. Desigur, se puteau face mult mai multe, insa asta e tot ce a putut Ubi.
  2. PieluR - 21 Aprilie 2016
    In multiplayer cu prietenii te distrezi, dar single-player e ceva mai nasol.

Revizuiți “Impresii Tom Clancy’s The Division Closed BETA”

Adresa dumneavoastră de email nu va fi publicată.


Distribuie articolul "Impresii Tom Clancy’s The Division Closed BETA" unui prieten