1
Notificările mele
Omega Boost

Social

Dată lansare

31 August 1999

Platformă

Gen

,

Dezvoltator

Distribuitor

PEGI

PEGI 7

Intrați în cea mai mare comunitate de jocuri digitale din România!

Înregistrează-te

Descriere

Omega Boost are loc în anul 2099, în care un program informatic Sentient, Alpha Core, a preluat practic lumea. Caracterul jucătorului este locotenentul Lester, pilotul lui Omega Boost, unul dintr-o serie de mecha umanoidă. În deschiderea cutscenei FMV (cu actori vii și fundaluri generate de calculator în stilul Wing Commander și Command and Conquer), Lester este însărcinat să călătorească în „Time Shaft” al lui Alpha Core, un tun spațial care permite lucrurilor care zboară prin el să zboare către un timp prestabilit, pentru a reveni la momentul în care a fost inventat ENIAC (primul computer electronic cu scop general) și a schimbat un tub de vid defect care provoacă virusul Alpha Core pentru unul nou. Distrugerea Manhattanului și Tokyo de către sistemul informatic Alpha Core este anunțat prin intermediul interfonului, iar Lester este chemat la bordul companiei Omega Boost. La începutul unei noi campanii, jucătorul este livrat către Planet ETA, care găzduiește Arborele de timp. Jucătorul este comandat să distrugă multe atacuri orbitale și planetare, probabil controlate de Alpha Core, pentru a intra în Timesheft și pentru a repara ENIAC. Jucătorul poate controla titularul Omega Boost de la o primă – și perspectiva a treia persoană în zbor prin apăsarea pe Selectare. Schema de control poate fi setată astfel încât propulsoarele să fie fie întotdeauna active, ceea ce înseamnă o mișcare continuă înainte, cu capacitatea de a opri prin menținerea lui R1, sau opusul (mișcați prin menținerea lui R1). cursorul peste un inamic sau țintă (numărul de ținte pe care le puteți achiziționa odată începe la șase și crește în paralel cu progresia nivelului dvs.), Omega Boost lansează o serie de lasere cu rachete verzi. În plus, Omega Boost poate efectua un atac special numit Viper Boost, în care mechul este înghițit într-o aură albastră, în timp ce se coliziază rapid în toți inamicii pe ecran, ceea ce distruge instantaneu toți inamicii non-sef (șefii suferă pagube importante).

14 piese au fost compilate și interpretate de CMJK. Diferitele lansări ale jocului au avut teme de deschidere și terminare diferite. Versiunea americană a folosit „Fly” de Loudmouth ca piesă de deschidere și „The Road” ca temă finală, de asemenea, de Loudmouth. Publicația japoneză a folosit „Shade” de Feeder ca piesă de deschidere și „Ismeel” ca temă finală de Dip în Pool. Versiunea EU / AUS a folosit o versiune actualizată a „Dreamer” de către Cast, atât pentru deschiderea, cât și pentru final, precum și pentru șeful final.

Artistul anime cunoscut și designerul Mecha Shoji Kawamori au proiectat mecha Omega Boost.

Stilul vizual al laserelor homing Omega Boost este extrem de similar cu „Itano Circus”, o animație de atac creată de animatorul Ichiro Itano, în care un număr mare de rachete și contrails sunt descoperite înflorite din spatele mecha titularul într-o mișcare înainte. Traiectoriile sunt în mod obișnuit animate ca și cum s-ar mișca cu adevărat în mod individual și au inspirat pe mulți din industrie să folosească convenții similare în propriile lor producții. Kawamori a lucrat cu Itano pe seria Macros din mecha anime, începând cu Cetatea Super Dimensională Macross din 1982, în care a fost inițial folosit Circuitul Itano. Conceptul și animația Viper Boost împrumută puternic de la V-MAX sistem în 1985/86 robot gigant anime Blue Comet SPT Layzner. http://www.youtube.com/watch?v=7rzhwekvfCE

Omega Boost este crescută în melodia My Console de Eiffel 65

Din toate jocurile create de Polyphony Digitalhas, Omega Boost a fost singura lovitura. Acestea sunt cele mai cunoscute simulatoare de curse pentru vehicule.

Omega Boost a fost unul dintre puținele jocuri de epocă PS1 care rulează la 60 de cadre pe secundă

Postați în fluxul jocului

Teme

Distribuie "Omega Boost" unui prieten