1
Notificările mele
Objects in Space

Social

Dată lansare

21 Iunie 2018

Platformă

Gen

Dezvoltator

Distribuitor

Moduri de joc

Limbă

Contribuitori

alin@digitalgames.roDreamworksdreamworksDreamworksLevel 39 - 3354

PEGI

PEGI 16

Intrați în cea mai mare comunitate de jocuri digitale din România!

Înregistrează-te

Descriere

Acțiunea jocului este pusă într-un viitor îndepărtat, în care omenirea a colonizat multe sisteme planetare. În timpul jocului, un jucător își asumă rolul de comerciant spațiu, care traversează zone periculoase ale galaxiei care furnizează cel mai mare ofertant diferite bunuri.

Obiectele din spațiu oferă o abordare asemănătoare cu cea a sandbox-urilor față de genul de simulatoare, deci jucătorului îi revine sarcina de a alege misiunile pe care doresc să le completeze. Obiectivul jucătorilor este de a câștiga mulți bani – de vreme ce nava lor este proiectată pentru a muta mărfurile, o confruntare directă cu un adversar ar putea determina jucătorul să-și piardă nava și echipajul. Aspectul cheie al gameplay-ului este de a folosi abordarea stealth pentru a evita confruntarea cu grupurile mari de inamici. Deși, chiar și atunci când se confruntă cu un singur dușman, trebuie să-și ascundă poziția și să aștepte șansa de a executa un atac surpriză.

În timpul jocului, jucătorii petrec cea mai mare parte a timpului în cabina de pilotaj a navei, acordând atenție tuturor citirilor sistemelor, panourilor de comandă, precum și rapoartelor sistemului de monitorizare și radarului. Obiectele din spațiu nu oferă nici o succesiune spectaculoasă de luptă. De cele mai multe ori, un jucător nu va vedea chiar nava inamicului în lupta împotriva luptelor la distanțe lungi și trebuie să aibă încredere în majoritatea senzorilor navei sale.

Toate elementele menționate mai sus fac esențial ca un jucător să-și ascundă nava de senzorii inamici. Acest lucru poate fi realizat, de exemplu, prin ascunderea într-o centură de asteroizi sau într-o nebuloasă. Mai mult decât atât, sistemele de manipulare a navelor sunt guvernate de un motor fizic realist – ca rezultat, se poate obține o viteză suficientă pentru a stabili un curs și apoi pentru a continua călătoria cu motoarele închise, ceea ce face mai dificil pentru inamici să detecteze nava.

Sistemele de nave spațiale active ar putea, de asemenea, să atragă o atenție nedorită, forțând jucătorilor să ia decizii dificile cu privire la sistemele care ar trebui să continue să funcționeze și ce sisteme să închidă. Un alt aspect important al jocului este ca jucătorii să gestioneze energia și resursele navei, precum și să calculeze riscurile. De exemplu, aruncarea unei lovituri ne face să vedem inamicul, așa că ar trebui să ne pierdem ținta, cel mai probabil, inamicul ne va anihila. Pe de altă parte, însă, atunci când angajăm dușmani cu focuri de distanțe lungi, nu se poate asigura niciodată că țintă a fost eliminată, chiar și după ce au luat semnături de explozie.

Noutăți

Postați în fluxul jocului

Distribuie "Objects in Space" unui prieten