1
Notificările mele
Mortal Kombat Mythologies: Sub-Zero

Social

Dată lansare

1 Octombrie 1997

Platformă

,

Gen

, ,

Dezvoltator

Distribuitor

Serie

PEGI

PEGI 16

Intrați în cea mai mare comunitate de jocuri digitale din România!

Înregistrează-te

Descriere

Sub-Zero, protagonistul titular Mortal Kombat Mythologies: Sub-Zero este un platformer de acțiune 2D-aventură dezvoltat și publicat de Midway pentru Sony PlayStation pe 1 octombrie 1997. Porționat la Nintendo 64 pe 8 decembrie 1997 de Avalanche, Mortal Kombat Mythologies: Sub-Zero este un titlu spin-off pentru seria de jocuri de lupte Mortal Kombat, concentrându-se pe un grup îngust de personaje primare, în timp ce servește drept prolog pentru originalul Mortal Kombat (asemănător cu Mortal Kombat: Special Forces, mai tarziu). Jocul combină mecanismul de joc al Ultimate Mortal Kombat 3 cu un platformer beat-em-up, adăugând câteva elemente ale RPG-urilor (cum ar fi un sistem de inventar și un sistem de puncte de experiență, în care jucătorul învață noi mișcări speciale pe măsură ce învinge adversarii). Mortal Kombat Mythologies: Sub-Zero este, de asemenea, ultimul joc Mortal Kombat care conține caractere digitizate și singurul joc Mortal Kombat care are un cutscenes live-action.În joc, jucătorii iau rolul originalului Sub-Zero (o ninja a Lin Kuei, cu stăpânirea atacurilor de îngheț), care, după ce a infiltrat Templul Shaolin pentru a fura harta sacră a elementelor (învingând, cu potențialul de a ucide, Scorpionul în proces), este trimis de misteriosul sorginter Quan Chi regăsiți un amulet misterios situat în Templul Elementelor. Se dezvăluie mai târziu, totuși, că Quan Chi folosește acest amulet pentru a învia pe cel întunecat, căzut pe Dumnezeu, Shinnok. După ce a fost confruntat de Raiden, zeul tunetului, jucătorul trebuie să călătorească în Netherrealm, căutând locul Quan Chi în timp ce lupta cu cei trei asasini (Kia, Jataaka și Sareena). Ca Mortal Kombat 3, Mythologies au constat din 4 butoane de atac , un buton de blocare și un buton de rulare. Jocul a folosit, de asemenea, un buton „turn” pentru a face față atacatorilor de pe ambele părți ale lui Sub-Zero, însoțit de un buton „acțiune” folosit pentru articole. Modul de joc a avut loc pe un plan 2D care a constat într-un sistem de lupte foarte asemănător cu cel al seriei de lupte Mortal Kombat. Butonul „turn” va atenua problema sub-Zero care se îndepărtează de un adversar în timp ce efectuează o mișcare specială. Platforma a fost, de asemenea, parte din gameplay-ul 2D scrolling. Abilitățile speciale ale lui Sub-Zero au stins un „Meter de gheață”, care a fost completat prin recuperarea obiectelor. Sub-Zero nu pornește jocul cu toate abilitățile sale speciale. „Meterul de gheață” menționat mai sus nu apare până când Sub-Zero nu învață abilitățile care îl folosesc. Sistemul este foarte asemănător RPG-ului în timp ce urmărește punctele de experiență, upgrade-urile de capacitate și inventarul.

Postați în fluxul jocului

Distribuie "Mortal Kombat Mythologies: Sub-Zero" unui prieten