1
Notificările mele
Mortal Kombat: Deception

Social

Dată lansare

4 Octombrie 2004

Platformă

, , ,

Gen

, , ,

Dezvoltator

Distribuitor

Serie

Moduri de joc

,

Limbă

PEGI

PEGI 18

Intrați în cea mai mare comunitate de jocuri digitale din România!

Înregistrează-te

Descriere

Onaga, regele Dragon reînviat și principalul antagonist al jocului.

Mortal Kombat: Deception este un joc de lupte 3D dezvoltat și publicat de Midway pe 4 octombrie 2004 pentru PlayStation 2 și Xbox. Este cea de-a șasea tranșă din franciza Mortal Kombat, care adaugă noi mecanisme de joc (inclusiv un sistem „Combo Breaker” manual, „capcane de moarte” specifice etapelor și arme specifice scenei), multiplayer online, noi mini-jocuri noul mod de aventură / combatere a hibridului Konquest, care servește drept prolog pentru evenimentele care au loc în Mortal Kombat: Deception. Jocul a fost lansat mai târziu în 1 martie 2005 pentru GameCube și 13 noiembrie 2006 pentru PlayStation Portable (sub titlul „Mortal Kombat: Unchained”), fiecare cu personaje bonus de la jocurile anterioare Mortal Kombat. Un disc bonus a venit în edițiile colecționarilor versiunilor PlayStation 2 și Xbox, inclusiv biografiile video și portul originalului Mortal Kombat. Povestea lui Mortal Kombat: Deception are loc imediat după Mortal Kombat: Deadly Alliance . Întrucât alianța mortală a împăraților Quan Chi și Shang Tsung a ieșit victorioasă împotriva războinicilor războinici ai lui Raiden, un nou rău (regele dragonului și fostul împărat al lumii în afara, Onaga) pare să caute șase artefacte (Kamidogu) care îi conferă puterea supremă peste toate tărâmuri. Protagonistul principal este Shujinko, un războinic cu puterea de a copia abilitățile altor luptători, care a fost înșelat să resureze Onaga înainte de povestea principală. Krypt și conceptul de „koins” se întorc de la Mortal Kombat: Deadly Alianța, care este utilizată pentru a debloca personaje, etape, costume alternative, arta conceptuală, materiale promoționale și alte mișcări speciale pentru Shujinko. Unele conținut și caractere pot fi însă deblocate numai prin accesarea unor zone speciale din modul Konquest.

Mortal Kombat: Deception se bazează pe modul de joc al Mortal Kombat: Deadly Alliance. Jucătorii au patru butoane de atac, un buton de blocare (R2 pe PlayStation 2, dreapta declanșator pe Xbox) și un buton de schimbare a stilului de luptă (L1 pe PlayStation 2, stânga declanșator pe Xbox). Butonul Special Attack este înlocuit cu un buton special Throw (R1 pe PlayStation 2, butonul negru de pe Xbox) și jucătorii au acum un buton de arme Grab (L2 pe PlayStation 2, butonul alb de pe Xbox) arme specifice.

Ca Mortal Kombat: Deadly Alliance, jucătorii au două stiluri de luptă bazate pe stiluri de lupte reale și un stil de luptă împotriva armelor. Un personaj, Noob-Smoke, comută între Noob Saibot și Smoke ca cele două stiluri de luptă (cu toate acestea, nu au un stil de luptă împotriva armelor). Fiecare personaj (cu excepția caracterelor exclusive pentru versiunea PSP) are acum două Fatalități și un finisher special „Hara-Kiri”, pe care îl poate juca jucătorul care a pierdut.

Revenirea din Mortal Kombat 4 este abilitatea de a ridica și de a scăpa de arme. Anumite etape au arme speciale care pot face pagube mai mari. Cu toate acestea, aceste arme trebuie să fie ridicate și pot fi d

Postați în fluxul jocului

Distribuie "Mortal Kombat: Deception" unui prieten