1
Notificările mele
Mortal Kombat: Deadly Alliance

Mortal Kombat: Deadly Alliance

Editează
Mortal Kombat: Deadly Alliance

Social

Dată lansare

18 Noiembrie 2002

Platformă

, , ,

Gen

,

Dezvoltator

Distribuitor

Serie

Moduri de joc

,

Limbă

PEGI

PEGI 18

Intrați în cea mai mare comunitate de jocuri digitale din România!

Înregistrează-te

Descriere

Shang Tsung, unul dintre cei doi antagoniști principali ai Mortal Kombat: Deadly Alliance. Mortal Kombat: Deadly Alliance este un joc de lupte 3D dezvoltat și publicat de Midway în noiembrie 2002 pentru PlayStation 2, GameCube și Xbox. Este cea de-a cincea tranșă din franciza Mortal Kombat, schimbând diferite mecanisme de gameplay adăugând noi moduri și caracteristici. Povestea urmează sorții răi Quan Chi și Shang Tsung, care formează o alianță mortală (împreună ucigând Shao Kahn și Liu Kang), pentru a reînvia armata nemărginită a regelui dragonilor.

este primul joc din franciza care include conceptul de „koins”, care poate fi folosit in modul The Krypt pentru a debloca caracterele, arenele, costumele alternative, conceptul de arta, materiale promotionale si cartea de comedii Mortal Kombat Collector’s Edition. Jucătorii pot stoca, de asemenea, statisticile lor de luptă și unlockables în profiluri de jucător unic parola cu o combinație cu patru butoane. Două porturi de Mortal Kombat: Deadly Alliance pentru Game Boy Advance au fost dezvoltate: „Mortal Kombat: Deadly Alliance” și „Mortal Kombat: Tournament Edition”, fiecare având o listă de caractere în mare parte diferită. Deși aceste versiuni aveau sprite de tip 2D, jocul era în 3D. Mortal Kombat: Deadly Alliance joacă diferit față de jocurile Mortal Kombat anterioare.

Jucătorii au patru butoane de atac (cu toate acestea, ele nu reprezintă lovituri sau lovituri specifice), un buton Block (R2 în versiunea PlayStation 2, R în versiunea GameCube și dreapta declanșator în versiunea Xbox), un buton Special Attack în versiunea PlayStation 2, Z în versiunea GameCube și butonul Negru în versiunea Xbox) și un buton Schimba stilul de luptă (L1 în versiunea PlayStation 2, L în versiunea GameCube și în versiunea Xbox în stânga). Butoanele de atac speciale au o gamă largă de utilități, în funcție de stilul actual de luptă al personajului, inclusiv aruncări, tunete și „Power-Ups”. Fiecare personaj are trei stiluri de luptă. Două dintre ele se bazează pe stiluri de luptă actuale, în timp ce cel de-al treilea stil de luptă permite personajului să marcheze o armă. (Cu excepția personajelor secrete Blaze și Mokap, care au în schimb trei stiluri de luptă reale și fără arme) Apăsarea butonului Schimbare stil de luptă transformă imediat caracterul în următorul stil de luptă. Jucătorii pot, de asemenea, apăsa pe butonul Schimba stilul de luptă în mijlocul anumitor combo-uri pentru a comuta stiluri de luptă continuând combo-ul, permițând combo-uri mai devastatoare. Spre deosebire de Mortal Kombat 4, personajul echipează și anulează armele în mișcare, iar arma personajului nu poate fi scăpată și preluată. Caracterele au o cantitate minimă de mișcări speciale, forțând jucătorilor să se concentreze asupra stilurilor de luptă. Mortal Kombat: Deadly Alliance este singurul joc de lupte din franciză pentru a nu include Fața de Fatalități . Cu toate acestea, mai multe etape includ interacțiunea cu mediul, cum ar fi obstacolele. Deși fiecare personaj are doar o Fatalitate în joc, Mortal Kombat: Deadly Alliance introduce un sistem de „stil de luptă” Fatality, care, atunci când jucătorii pot executa Fatalities, pot apăsa butonul Schimba stilul de luptă pentru a bloca caracterul pentru a efectua Fatality mai ușor .

Împreună cu modurile tradiționale Arcade și Versus, Mortal Kombat: Deadly Alliance include

Postați în fluxul jocului

Distribuie "Mortal Kombat: Deadly Alliance" unui prieten