1
Notificările mele
Mortal Kombat 4

Social

Dată lansare

15 Octombrie 1997

Platformă

, , , ,

Gen

Dezvoltator

Distribuitor

Serie

Moduri de joc

,

Limbă

PEGI

PEGI 18

Intrați în cea mai mare comunitate de jocuri digitale din România!

Înregistrează-te

Descriere

Sub-zero cu Wand Freeze.

Mortal Kombat 4 este un joc de lupte 3D dezvoltat și lansat de Midway în octombrie 1997 pentru arcade. Jocul face o trecere semnificativă la 3D, introducând lupta pe bază de arme către franciză. Setarea se întoarce de la aspectul viu al Mortal Kombat 3 la aspectul mitic și oriental al primelor două jocuri Mortal Kombat. Jocul are trei revizuiri în decurs de un an, fixând diverse bug-uri și adăugând noi secrete, bugfixes și caracteristici. Jocul a fost, de asemenea, portat la PlayStation și Nintendo 64 la sfârșitul lunii iunie 1998, PC-ul la sfârșitul lunii iulie 1998 și a fost un titlu de lansare pentru Sega Dreamcast sub numele de Mortal Kombat Gold. Aceste versiuni de acasă au adăugat conținut exclusiv, inclusiv personaje noi și intro FMV, biografii și terminații. Jocul a fost, de asemenea, portat la Game Boy Color în 1998 de către Digital Eclipse. După evenimentele lui Mortal Kombat 3, complotul Mortal Kombat 4 se învârte în jurul războiului dintre Dumnezeul Thunder Raiden alături de războinicii lui Earthrealm) și de Dumnezeul în vârstă căzut Shinnok (alături de sorinelul rău Quan Chi și armata lor de întuneric). În ciuda trecerii la 3D, jocul se comportă foarte asemănător cu Ultimate Mortal Kombat 3. Jucătorii au patru butoane de atac (High Punch, High Kick, Low Punch și Low Kick), un buton Block și un buton Run. Jucătorii au un Run Meter pentru a le împiedica să abuzeze de butonul Run, ceea ce le oferă o scurtă bătălie înainte pentru manevrele ofensatoare. Jucătorii pot părăsi acum stânga și dreapta (atingând de două ori butonul Executare), permițându-le să evite proiectilele și să deplaseze aparatul foto astfel încât ceilalți jucători să nu poată ridica obiectele de pe teren la fel de ușor.

combo „este încă intact, unde jucătorii folosesc șiruri de atacuri normale pentru a efectua un combo pre-programat. Cu toate acestea, Mortal Kombat 4 a adăugat un capac „Maximum Damage”, care rupe automat combo-urile (într-un mod asemănător cu „Combo Breaker”). Un concept principal introdus în franciza Mortal Kombat în Mortal Kombat 4 este o luptă bazată pe arme. Jucătorii efectuează un anumit buton și o combinație de joystick și personajul ar echipa o armă (de obicei o sabie, un topor sau un club). Arma tratează mai multe daune și schimbă anumite atacuri (Fujin’s Crossbow, de exemplu, poate trage bolțuri). Arma este scos din mâna jucătorului la primul atac atacat de un adversar, în care arma poate fi ridicată de oricare dintre jucători apăsând pe joystick și pe butonul Run. Unele etape au obiecte (cum ar fi rocile din Lara lui Goro) împrăștiate în jurul lor, care pot fi de asemenea ridicate și aruncate asupra adversarilor. Unele mecanici din Ultimate Mortal Kombat 3 au fost dezmembrat, inclusiv Prietenii, Babalități, capacitatea de a arăta „

Postați în fluxul jocului

Distribuie "Mortal Kombat 4" unui prieten