1
Notificările mele
Final Fantasy Crystal Chronicles: The Crystal Bearers

Final Fantasy Crystal Chronicles: The Crystal Bearers

Editează
Final Fantasy Crystal Chronicles: The Crystal Bearers

Social

Dată lansare

29 Decembrie 2009

Platformă

Gen

Dezvoltator

Distribuitor

Serie

Moduri de joc

Limbă

Intrați în cea mai mare comunitate de jocuri digitale din România!

Înregistrează-te

Descriere

Final Fantasy Crystal Chronicles: The Crystal Bearers este un titlu Wii-exclusiv de acțiune-aventură în franciza Square Enix’s Crystal Chronicles. A fost lansat la sfârșitul anului 2009.

O versiune timpurie a lui Layle, personajul principal al jocului.

Chronicles-ul original Crystal, lansat pe GameCube, a fost un joc multiplayer care folosește abilitatea de a lega jocul Game Boy Advance la GameCube pentru jocul co-op. A fost un mare succes, creând o nouă sub-franciză pentru seria Final Fantasy. Cu toate acestea, mulți fanii se așteptau la o aventură epică cu un singur jucător, pentru revenirea jocului Final Fantasy în sistemele Nintendo, iar versiunea originală Crystal Chronicles era strict axată pe multiplayer și co-op, cu experiența single-player adăugată doar pentru necesitatea. Toshiyuki Itahana, regizorul, care dorea să facă ceea ce așteptaseră inițial fanii, a format o idee pentru „o poveste extraordinară a acestui mare erou pus de cerul albastru și a început producția pe un nou Crystal Continuare de cronici pentru succesorul Gamecube, Wii. A inceput prin redefinirea personajelor din seria de la stilul scurt-chibi pana la stilul anime mai matur, incepand cu un erou mai „obosit din lume”, care avea deja un backstory in loc sa-l determine pe jucator sa-l ghideze spre mare. p> Versiunea finală a Layle, cu un design mai realist și mai vechi.

Jocul a început să se dezvolte în jurul anului 2005 și a avut o istorie de dezvoltare foarte confuză și misterioasă în spatele acestuia. După un anunț și remorcă CGI care arată stilul de design al jocurilor originale la E3 2006, Square Enix a tăcut în ceea ce privește evoluția și stadiul de dezvoltare al jocului. Pana in decembrie 2008, EGM a declarat ca jocul a fost „anulat”. Numai in decembrie 2008 a fost lansat un trailer, aratand noul stil de design, precum si primele detalii despre gameplay, poveste si grafică. Potrivit producătorului Akitoshi Kawazu, timpul lung de dezvoltare a fost rezultatul lipsei unei echipe complete în locul în care au început lucrul la joc.

Postați în fluxul jocului

Distribuie "Final Fantasy Crystal Chronicles: The Crystal Bearers" unui prieten