1
Notificările mele
Dragon Quest Monsters: Joker

Social

Dată lansare

6 Noiembrie 2007

Platformă

Gen

Dezvoltator

Distribuitor

Serie

Moduri de joc

,

Limbă

PEGI

PEGI 7

Intrați în cea mai mare comunitate de jocuri digitale din România!

Înregistrează-te

Descriere

Dragon Quest Monsters: Joker este un joc de roluri pentru Nintendo DS dezvoltat de TOSE și publicat de Square Enix. A fost lansat pe 28 decembrie 2006 în Japonia, 6 noiembrie 2007 în America de Nord și 14 martie 2008 în Europa. Dragon Quest Monsters: Joker este cea de-a patra tranșă în lungul jocului Dragon Quest Monsters serie care a debutat în 1999 pe GameBoy Color. Seria este adesea comparată cu seria Pokemon mult mai populară. Dragon Quest Monsters: Joker vă pune în rolul unui băiat care speră să participe la turneul Monster Scout. După ce i sa încredințat misiunea de a participa la turneu de către organizația de cercetare monstruală CELL (care este condusă de tatăl protagonistului), el se angajează în aventura sa de a dobândi monștri și a deveni cel mai bun scouter din lume.

Când vizitează Domus Isle, i se spune că Turneul de Cercetare a Monsterului a fost amânat, dar că acesta este momentul potrivit pentru el să ia angajamentul cercetașului despre Infant Isle. După cum sugerează și numele, Infant Isle constă în principal din cei mai slabi monștri din joc. Atunci când protagonistul este pe punctul de a lua angajamentul pe Infant Isle, el întâlnește o tânără numită Solitaire, care se luptă cu un monstru care poate vorbi limba umană. După ce îl sperie, își ia angajamentul. Protagonistul se întoarce apoi la Domus Isle pentru a participa la turneu, ceea ce implică faptul că concurenții exploră insulele din apropiere căutând un mineral ciudat, în formă de stea, numit Darkonium.

Băiatul se îndreaptă spre Insula Xeroph, care este o insulă pe tema desertului. Pe această insulă, băiatul găsește monstrul vorbitor de limbă engleză înainte, dar este rănit. Dr. Snap, operatorul turneului, este capabil să-l vindece. Joker aude Dr. Snap vorbind despre incarnă, o creatură legendară. Creatura dezvăluie în cele din urmă că este Incarni, iar băiatul este de acord să dea creatura mărcii când câștigă turneul. După ce băiatul și Incarni-ul adună tot Darkonium-ul și îl înving pe gardienii fiecărui altar, el câștigă turneul. Cu toate acestea, Dr. Snap răpește Incarni și intenționează să folosească Darkonium pentru a transforma negrul incarnă și a deschide o gaură în Lumea întunecată. Băiatul urcă vulcanul pe care îl are dr. Snap pentru a-l opri. După ce la învins pe Dr. Snap, protagonistul distruge portalul către Lumea Întunecată și salvează Incarni. Băiatul se întoarce să-și plătească respectul pentru cercetașul de pe Infant Isle, întâmpinând din nou Incarni, unde îi spune că trebuie să fie pregătit pentru aventurile pe care le vor confrunta în curând. raiser, toate luptele se fac de monstri, mai degrabă decât de oameni, la fel ca arena monstru în alte jocuri de Dragon Quest. Jucătorul începe inițial cu o singură creatură și prin utilizarea intimidării poate recruta alți monștri pentru a se alătura echipei lor. Prin câștigarea luptelor, monstrul va câștiga puncte de experiență care vor crește nivelul lor și ulterior le vor permite să obțină puncte de calificare care pot fi apoi folosite pentru a investi în abilități mai puternice. varietate. Jucătorul are opțiunea de a alege, de a lupta, de a da ordine, de a cerceta și de a fugi. Jucătorul poate comanda doar în bătălii sălbatice, în timp ce bătăliile Scout sunt controlate de AI. Jucătorul poate atribui o tactică de luptă pentru a da un anumit monstru un rol într-o bătălie. Doar trei monștri sunt permise pe teren simultan, dar trei schimbări sunt permise în afara spațiului de stocare pentru a comuta monștrii în mișcare. Spre deosebire de jocurile anterioare Dragon Quest Monsters, jucătorul poate obține monștri folosind Scout opțiune în luptă. Când această opțiune este aleasă, monștrii dvs. vor ataca monstrul pe care doriți să-l cercetați, dar în loc de a distruge daunele, va ridica un procentaj care arată cât de probabil este ca acel monstru să se alăture; din acest motiv, ridicarea monștrilor va fi un puternic Stat de atac este foarte important, deoarece este singurul mod de a obține altele noi. Fiecare monstru are cel puțin două abilități de bază care variază de la o colecție de abilități la bază îmbunătățiri stat. Fiecare abilitate conține fie patru abilități, fie patru niveluri de stimulente de stat care pot fi obținute prin punerea unor puncte de calificare pe care un monstru le câștigă de la nivelarea lor. În plus față de utilizarea intimidării pentru a recruta noi monștri, jucătorul poate utilizați de asemenea sinteza monștrilor pentru a transforma doi monștri existenți într-un nou și, sperăm, mai puternic. Ea

Postați în fluxul jocului

Teme

, ,

Distribuie "Dragon Quest Monsters: Joker" unui prieten