1
Notificările mele
Catacomb Snatch

Social

Dată lansare

19 Februarie 2012

Platformă

, ,

Gen

,

Dezvoltator

Intrați în cea mai mare comunitate de jocuri digitale din România!

Înregistrează-te

Descriere

Prima construcție publică a jocului. Catacomb Snatch a fost creat de la zero între 17 și 19 februarie 2012 de Mojang; a fost dezvoltat în întregime pentru caritate în timpul evenimentului Humble Bundle Mojam de 60 de ore. Evenimentul a fost o colaborare între Mojang AB și grupul Humble Bundle. Dezvoltarea jocului a fost transmisă în direct pe Internet, folosind Twitch.tv, pentru a documenta întregul proces. Toți banii utilizați pentru achiziționarea jocului au fost donați (la discreția cumpărătorului) la orice combinație dintre următoarele organizații caritabile: Caritatea Copilului, Fundația Electronic Frontier, Crucea Roșie Americană și Caritatea: Apă. Suma totală a banilor acumulați la sfârșitul evenimentului a fost de 458.203,95 USD. Versiunea lansată a fost încărcată într-o stare mult mai completă exact la timp pentru termenul de 19 februarie.

Lordul Lard și Herr von Speck sunt după o comoară în mijlocul unui templu egiptean. Nu le place unii pe alții și încearcă să ia comoara înainte ca cealaltă să aibă șansa. Cu toate acestea, comoara nu poate fi transportată; în schimb, acesta trebuie colectat de roboți special concepuți.

Jucătorul care trage un grup de dușmani.

Catacomb Snatch este jucat în întregime într-o vedere izometrică deasupra capului. Fiecare jucător începe pe laturile opuse ale hărții într-o tabără de bază, cu o intrare în templu. Personajul tău, indiferent dacă este Lord Lord Lard sau Herr von Speck, este controlat cu ajutorul tastelor săgeți, a numărului numeric sau a WASD. Trageți pistolul prin menținerea spațiului, deplasării, ctrl, alt sau C, deplasați sau scoateți șinele cu ajutorul tastelor R sau X și ridicați sau plasați obiecte cu tasta E sau Z. În timp ce trageți, veți continua să vă confruntați în aceeași direcție, permițându-vă să vă faceți griji în timp ce fotografiați la monștri. De asemenea, împingerea vă împinge ușor înapoi. Inițial, există o ceață de război care acoperă întreaga hartă, care este descoperită încet pe măsură ce explorați. Porțiunile dezvăluite ale hărții nu sunt ascunse o dată în afara vederii. Monstrii inundă templul de la mistreții de monstri împrăștiați în jurul zonei și rănesc jucătorul dacă este atins. Jucătorul își recapătă treptat sănătatea în timp. Există o mini-hartă în colțul din dreapta jos, deși nu vă arată locația monștrilor, nu vă arată unde sunt punctele de mistreț; ei reprezentau printr-o mică față fantomă. Acest lucru poate fi util în special deoarece punctele de aterizare vor apărea în mod aleatoriu pe mapă atâta timp cât zona nu este vizibilă imediat de playe

Postați în fluxul jocului

Distribuie "Catacomb Snatch" unui prieten