1
Notificările mele
Battleheart

Social

Dată lansare

1 Februarie 2011

Platformă

,

Moduri de joc

Limbă

Intrați în cea mai mare comunitate de jocuri digitale din România!

Înregistrează-te

Descriere

Jucătorul selectează 1-4 caractere pentru a forma o petrecere și a aduce la un scenariu de luptă. Scenariile sunt nivele standard bazate pe val, unde finalizarea cu succes dă partidului aur, experiență pentru membrii săi și o bucată de pradă; bazate pe val, în care un partid luptă până la moarte pentru a câștiga aur și pradă; și bătăile de sef cu mecanici puțin complicate care atribuie aurul petrecerii, experiența membrilor săi și o bucată de pradă.

Mecanicii agroecistici de bază sunt prezenți în cazul în care un hit dintr-un personaj puternic blindat va provoca majoritatea dușmanilor să se fixeze pe acel personaj. Există variante care necesită tactici mai avansate, inclusiv kiting și folosirea eficientă a abilităților de control al mulțimii. Fiecare personaj are un set de abilități speciale de cooldown cu care poate fi folosit pentru o zonă suplimentară de efect sau daune unice țintă , controlul mulțimii sau alte utilități (de exemplu, vindecarea redusă sau daunele suplimentare provocate de un inamic vizat).

Controalele sunt bazate pe atingere cu conexiunea desenului jucătorului între caractere și locația la care ar trebui să se miște, caractere și obiectivele inamice, și personaje vindecători la țintele de partid. Playerul selectează, de asemenea, abilitățile caracterului special prin selectarea unui personaj prin atingerea și apoi atingerea unei abilități în colțul din stânga sus al ecranului.

Funcțiile de înclinare și de shake nu sunt folosite în acest joc.

Arhetipurile de caractere sunt rezervoare, vindecatori, distrugeri variate și daune corp la corp. Dintre aceste tipuri, există variații bazate pe subtipul caracterului. Caracterele utilizate în lupta non-arena câștigă experiență și cresc nivelul, câștigând puteri și opțiuni de specializare pe măsură ce avansează. Fiecare subtip de caractere are un arbore de specializare cu două opțiuni la fiecare cinci nivele de până la 30, la care punct nu mai sunt disponibile deciziile de specializare, cu excepția nivelului 25, moment în care personajul câștigă o putere stabilită. Aceste specializări sunt fie o selecție între o pereche de aptitudini active sau bonusuri pasive.

Caracterele nu sunt limitate la nivelul 30, dar pot continua să câștige niveluri până la un cap.

Arhetipurile caracterului și subtipuri:

Rezervor MonkPaladinWarrior

Vindecător BardCleric

Damage de rang WizardWitchRanger

în mai multe tipuri cu mecanici diferite. Mecanica, în general, are de a face cu amenințarea. Există trei tipuri principale de inamici de bază:

Cei care respectă regulile aggro (adică o lovitură specială sau obișnuită de un caracter rezervat îi va determina pe inamic să se fixeze pe rezervor) Non-Archer Oamenii care se vor fixa pe un singur personaj, dar vor putea fi batjocoriti cu abilitatea speciala a razboinicilor Red BatsGreen si Red Slimes

Cei care vor ataca aleatoare personajele sau vor vindeca inamicii si ale caror selectie tinta nu pot fi controlate de acțiunea jucătorului. ArchersNecromancers

Acestea vor intra fie de pe marginea terenului de joc, fie direct pe câmpul de joc. Lupii, necromanții și arcașii sosesc aleatoriu, în timp ce ceilalți dușmani vor intra din părțile laterale ale câmpului de joc. Există un număr mic de bătălii de sef care includ mecanici adiționali, cum ar fi daunele de localizare în timp puddles, zonă de efect / prejudiciu aleatoriu vizat la petrecere, și daune unhealable la un rezervor care rămâne în gama melee.

Postați în fluxul jocului

Distribuie "Battleheart" unui prieten