1
Notificările mele
Ancient Cities

Dată lansare

31 Mai 2018

Platformă

Gen

Dezvoltator

Distribuitor

Finanțare

,

Moduri de joc

Limbă

Contribuitori

c3dry2k@hotmail.comMihaimihaimihaiLevel 41 - 3767

PEGI

PEGI 12

Intrați în cea mai mare comunitate de jocuri digitale din Romănia!

Înregistrează-te

Descriere

Un joc de strategie în timp real îmbogățit cu elemente de RPG-uri, constructori de oraș și jocuri de supraviețuire. Ancient Cities este dezvoltate de studioul independent Uncasual Games. Jucătorul își asumă rolul de lider tribal care trăiește în epoca neolitică. Sarcinile jucătorului sunt de a oferi adăpost și protecție împotriva prădătorilor pentru membrii tribului, precum și de a obține cantități suficiente de alimente. Strângerea resurselor (întreaga economie în joc se bazează pe ele) seamănă cu un joc de supraviețuire, deoarece flora și fauna sunt simulate într-un ecosistem dinamic. În consecință, plantele și animalele sălbatice nu sunt în curând suficiente pentru a susține un trib care crește constant. În perioade dure, jucătorul trebuie să distribuie consumabile cu înțelepciune – de exemplu, alimentele devin în mod natural degradate în timp. Lucrurile se pot complica, de asemenea, ca urmare a schimbărilor climatice bruște și a dezastrelor naturale – uneori trebuie să decidă dacă să rămână în așezarea ta și să încerce să supraviețuiască unei perioade dificile sau să abandoneze baza în căutarea unei zone mai sigure. Pe langa progresie, jucatorul deblocheaza noile upgrade-uri in arborele tehnologic extensiv, care permite imbunatatirea metodelor de fabricatie a uneltelor si cultivarii, ceea ce face mai usoara existenta acestui trib. Membrii tribului sunt descriși de seturi individuale de statistici, talente și abilități. Aceste mecanisme sunt completate de relații mai mult sau mai puțin prietenoase cu alte triburi.

Poveste

Jocul începe în epoca neolitică, cunoscută și sub numele de New Stone Age. În această perioadă, oamenii își creează primele așezări și părăsesc stilul de viață nomad pentru o existență sedentară. Această schimbare a fost cauzată de accesul mai ușor la hrană, deoarece triburile au încetat să-și bazeze viețile pe colectarea de plante sălbatice și de vânătoare – cultivarea terenurilor și reproducerea animalelor îmblânzite au devenit principalele surse de hrană.

Acestea sunt realitățile jucătorului aruncat în mijlocul la începutul aventurii lor. Ca lider al unui trib, ei trebuie să ofere adăpost pentru subiecții lor, cantități suficiente de alimente, precum și protecție împotriva prădătorilor. Indiferent dacă vor supraviețui sau nu, și ce marcă pleacă în această lume, depinde doar de prudența conducătorului lor.

Mecanici

În ceea ce privește mecanica, Ancient Cities pentru PC / Windows sunt similare cu cele mai populare jocuri RTS și simulatoare care necesită jucătorul să gestioneze un oraș. În consecință, jucătorul trebuie să adune resurse pentru construirea de noi clădiri, să aibă grijă de problemele legate de securitate prin construirea de structuri defensive, precum și să ofere mijloace și instrumente adecvate tuturor, astfel încât să-și poată face parte din grup. Strămoșii noștri erau, de asemenea, familiarizați cu fenomenele supranaturale, astfel că un lider înțelept oferă locuri potrivite pentru închinare, sau monumente care să permită să-i mulțumească pe zeii locali.

Mediul neprietenos și sălbatic face ca resursele de colectare să se simtă mai mult ca un joc de supraviețuire. Plantele sălbatice și prădătorii din zona vecină nu sunt în curând suficienți pentru a obține o cantitate suficientă de provizii pentru un trib care este în continuă creștere, iar accesul regulat la alimente poate constitui o problemă la începutul aventurii. Atât flora cât și fauna sunt simulate ca parte a unui ecosistem dinamic – dacă vânătorii ucid fiecare antilopă din zonă, sursa de carne va dispărea. Când vremurile sunt dure, liderul trebuie să fie înțelept în ceea ce privește distribuția bunurilor, mai ales pentru că acestea suferă procese naturale de degradare. Pâinea nu rămâne comestibilă pentru totdeauna, iar lipsa frigiderelor face depozitarea cărnii mult mai dificilă.

Epoca neolitică nu a fost lipsită de schimbări climatice radicale și dezastre naturale. Liderul trebuie să decidă dacă să rămână în colibe calde în timpul unei perioade neprietenoase sau să abandoneze baza pe care tribul a încercat să o construiască pentru a călători într-o zonă mai sigură. Decizia dintre migrație și ședere în bază este întotdeauna incredibil de importantă, deoarece o mișcare proastă poate duce la dispariția subordonaților jucătorului.

În ceea ce privește membrii tribului, fiecare își trăiește viața în această mică societate. În plus, au statistici individuale, talente și abilități, care seamănă cu mecanica din jocurile de rol. Prin urmare, merită trimis un vânător calificat după animale; un fermier cu experiență, pe de altă parte, va oferi randamente mai bune. În perioadele dificile, repartizarea adecvată a sarcinilor este un element fundamental al supraviețuirii. De asemenea, trebuie să ne amintim că tribul lor nu este singurul om din zonă. Alte triburi pot avea relații diferite cu oamenii jucătorului – în timp ce se pot face schimburi cu unii dintre ei, alții vor încerca să atace jucătorul și să-și prăpădească baza.

Un copac tehnologic extins constituie o altă parte importantă a jocului. Această secțiune permite jucătorului să își îmbunătățească metodele de creare a uneltelor și a cultivării, precum și să ofere tribului alte modalități de a-și ușura existența. Creat la început, așezarea simplă bazată pe colectare și vânătoare se poate dezvolta într-un mic sat (așa cum se inventează lucruri noi) și, în timp, poate deveni unul dintre primele orașe de pe planetă, cu case de scară durabile din argilă și o societate diversă și bazată pe clasă. Pe masura ce tehnologia se dezvolta, modul in care jucatorul isi gestioneaza subordonatii evolueaza.

Noutăți

Postați în fluxul jocului

Distribuie "Ancient Cities" unui prieten